Bliv set og hørt
PR (=Public Relations) er kort fortalt omtale, der ikke betales for. Det vurderer modtagerne som værende af høj troværdighed. Men det er ikke nogen let opgave at skære sig igennem junglen af pressehistorier og få netop din historie eller mening præsenteret i nyhedsmedierne. Det kræver en god historie med en spændende vinkel, et klart sigte for, hvem målgruppen er, og så det rigtige valg af medier.
Vi er eksperter indenfor området med et mangeårigt kendskab til det danske medielandskab, og vi har et hav af kontakter. Vi kan derfor tilbyde dig med at skrive din historie, så vinklen bliver skarp og budskabet enkelt- ligesom vi kan udarbejde en pressestrategi, udsende materiale OG lave det vigtige, opfølgende arbejde.
Vi arbejder efter de klassiske journalistiske principper, som på papiret ser nemme ud, men som i virkeligheden er lidt af en kunst:
Aktualitet – Er din historie samfundsrelevant netop nu?
Væsentlighed – Har din historie betydning og konsekvens for læsere, lyttere og seere?
Relation– Kan læsere, lyttere og seere relatere og identificere sig med historien?
Sensation – Har historien en WHAT THE F**K-effekt?
Konflikt – Er der to sider af en sag repræsenteret?
Reference
Gitte fra Saga Kommunikation er en dedikeret og professionel formidler inden for PR. I sit arbejde er hun garant for både substans og høj kvalitet, og hendes netværk spænder imponerende vidt.
Christian Have
indehaver
Have Kommunikation
I forbindelse med afvikling af festivalen Resonans for tredje år i træk, har jeg oplevet superprofessionel og kreativ indsats fra Saga Kommunikation. Kommunikation er mange ting, og ofte foranderlig – Saga ramte plet.
Stine Bosse
erhvervskvinde
Spidskandidat for Moderaterne til EP ´24